onsdag 15. januar 2014

Vårfeelingen midt på vinter'n


Ja, så kom da endelig vinteren med ti speik 
og bittelitt melisdryss over landskapet.

Likevel kjenner jeg at jeg har behov for litt vårlig inspirasjon.


Ranukler er en vårfavoritt,
og fordelen med disse er at de varer kjempelenge.


Og så venter jeg på at perleblomstene 
skal komme i butikken, også ute på landet.


Og mens jeg er i blomsterhjørnet;
sannelig lurer jeg på om jeg skal så noen frø allerede nå,
slik at vi har blomster litt tidligere på sommeren denne gangen.
Noen som har prøvd å så så tidlig?

Lottemora

7 kommentarer:

  1. Så fint det er med ranukler !:) Ha en fin onsdag! Klem

    SvarSlett
  2. Ranukler er så fine,håper å få tak i slike snart egog:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Ah, de er så nydelige de ranunklene! Jeg fikk lyst til å kjøpe meg noen snart.. :)

    SvarSlett
  4. Vårfølelsen kom med en gang jeg så disse herlige bildene! Håper du har ei magisk helg foran deg. Har forresten en liten give away gående på matbloggen min, matforalle.no, hyggelig om du hiver deg meg. Klem

    SvarSlett
  5. Herlig å kunne få litt vårfornemmelse. Det var noen nydelige ranunkler du hadde fått tak i :) Kjenner selv behovet for å få litt vårblomster inn i heimen :) Jeg har også lurt på å så sommerblomster, men har aldri sådd det så tidlig før, så vet ikke hvordan det hadde blitt..:) foreløbig har jeg kun sådd grønnsaker som jeg skal ha til drivhuset :) Men sommerblomster er også i tankene.. Ha en flott søndag:)
    Hilsen linda
    Hilsen Linda

    SvarSlett
  6. Ja ranunkler er så vakkert!
    Så flott peis du har!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora