søndag 17. november 2013

Tida flyg!



Neida, ikke noe baking idag.
Denne dagen har bare blitt brukt til kos.

Boller og kakao,
med påfølgende kinotur.
Måtte få med oss Jul i Flåklypa.


Nå blir det straks nachos,
med alskens rester fra helgen oppå;
tacokjøttdeig, krydret storfebiff, jalapenos,
mais, tomat, rødløk og såklart ost.


Håper dere alle har hatt en finfin helg 
og er klare for en ny uke.

Jeg kom plutselig på at jeg er bortreist 
uka før advent.
Dermed må endel være ferdig i løpet av kommende uke.
OMG!

Meen, synes det er så deilig å slippe 
all denne bakinga og vaskinga i Desember.
Jeg vil heller bruke den tida på familie og venner med
julekonserter, kino, kaffebesøk, juleverksted osv.

-Lottemora-

3 kommentarer:

  1. Så enig med deg,godt ein har to vekerigjen:)mellomste her har bursdag 30 november så alltid koselig å pynte til dess:)

    Ny fin veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Enig med deg, nyt adventstida med kos ;)

    Fin søndagskveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja dagene frem til advent går fort.
    Her er det mange ting som skjer,
    så jeg vet ikke helt hvor langet jeg
    kommer i forberedelsene.
    Men det en ikke før gjort før 1. des.
    får en nok gjort etter hvert.
    Og heldigvis kan en får kjøpt veldig mye.
    Liker å gå innom julemesser, satser på at
    ting er i boks før julen ringes inn selv uten stress.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora