Fototur



Hverdagene er i gang igjen,
og bloggelysten begynner sånn smått 
å komme snikende tilbake


I går dro ungene ned til elva for å fiske,
og jeg tok med kamera.


På tide å friske opp gamle kunnskaper
som har gått i glemmeboka.

Jeg har jo gått rundt med kamera innstilt på Manuell,
uten å tenke på at jeg burde justert blenderåpningen også.


Så nå står den på AV,
og jeg tester ut litt med stor blenderåpning.

Han tykje, det ble mye bedre ;)


Liker den effekten
med at bakgrunnen blir helt visket ut.


Tenk å komme over en hel haug med markjordbær da!
Da er det bare å gjøre som i sangen
"ta et strå og tre dem på"

Smakte helt himmelsk!


Det ble ikke så mye fisk på kroken denne gangen.

Men med noen fine bilder på kameraet
og markjordbær i magen,
så var iallfall jeg strålende fornøyd med turen.


Men nå er det ryddedag i heimen!
Først en kopp Söder-te
og så skal jeg gå i gang!


Ha en finfin dag da dere

Klemmer fra
Lottemora