onsdag 10. april 2013

Elsker den fargen


God morgen dere:)
Herlig å våkne opp til nok en solfylt dag!

I går var det likedan, 
og da fikk jeg endelig ordnet litt ute på verandaen.

Jeg vet det er litt tidlig å komme i vårmodus 
med tanke på at vi bor på fjellet,
og at det faktisk er 12 minus ute i skrivende stund.

Men det er jo varmt i sola på formiddagen,
og da må man jo bare njuta! 


Heldigvis har vi tak over en del av verandaen,
og dermed kan jeg ha ting stående ute.
Og i skuffene kan man ha litt ekstra dekketøy og stæsj tilgjengelig.


De to gamle skuffene kjøpte jeg på bruktbutikken Ny-Auna på Oppdal,
og den fargen er jo bare helt meg!

I tillegg har jeg malt håndtaket på den gamle kaffekjelen.
Den skal brukes til blomster etterhvert.


En gammel flaske har fått litt tapet fra RetroVilla


Men nå skal jeg forte meg å rydde litt inne,
sånn at jeg kan sitte ute med god samvittighet etterpå.


Ha en finfin dag.

Klem
Lottemora

9 kommentarer:

  1. Så herlige ting du har ute i fineste fargen,godt å sitte i ein lun krok men håper varmen snart kommer for kaldt er det...
    Så godt å ha tak over terrassen då kan ein jo ha ting ute,uten å måtte flytte det inn når det ikkje er så bra vær:)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Friskt og fint med turkis :) Veldig koselig. Jeg skal ut og spise med ei god venninne nå i kveld. Ha en koselig kveld du også.
    Klem Marit

    SvarSlett
  3. Ja det var virkelig en skikkelig vårfarge :)
    Moro å komme over slike funn!
    Kos deg masse med solen, må nytes når man kan.
    Må være deilig med tak på terrassen, det savner jeg her...

    God onsdagskveld :) klem

    SvarSlett
  4. Så deilig farge!
    Og veldig koselige bruktfunn :)
    Ha en fin torsdag!
    Klem fra Marie :)

    SvarSlett
  5. Så deilig farge!
    Og veldig koselige bruktfunn! :)
    Ha en fin torsdag!
    Klem fra Marie :)

    SvarSlett
  6. Så fine bruktfunn! :) Lykke til i konkurransen!
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  7. Så flotte bruktfunn :) Nyydelig "turkis" farge,

    SvarSlett
  8. Vakkert:) Elsker og den fargen! Lykke til!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. Det er den fargen jeg ELSKER nå for tiden også!!!
    NydeligFlott <3
    Ønsker deg en strålende lørdag
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora