mandag 11. mars 2013

Mars-pops


Denne uka skal frøkna feire
bursdagen sin med jentene i klassen
og i den anledning tenkte jeg å prøve noe nytt på kakebordet.

Marsmallows duppet i sjokolade


Du trenger
Marsmallows
Sjokolade eller candy melts
Cakepop-pinner
Kakepynt



Smelt sjokoladen og dypp deretter i noe pynt


Og vips; søte små godsaker på pinne.
Mye enklere en cakepops


-Lottemora-

Og ja, speilrefleksen må sendes inn på service,
så enn så lenge må dere nok 
holde ut med mobilbilder/kompaktkamera


6 kommentarer:

  1. Graulerer med 9-åringen;)
    Supersøte "mars-pops";)
    Laget en Mikke Mus variant til dåp i januar.

    Ha en fin uke på Oppdal;))

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Smart.
    Kanskje jeg må prøve meg, har snart mange bursdager som kommer.

    Klem

    SvarSlett
  3. Nam dei såg både fine og gode ut:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempesøte! Og jeg som er så glad i marshmellows:D NAM:D

    SvarSlett
  5. Mmmm... Nam!
    Liker vanligvis ikke marsmellows, men disse ville jeg ikke greid å motstå :)

    Ha en videre strålende ny uke, og lykke til med bursdagsfeiringen!

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Så lurt :) også ble de skikkelig fine!

    Ha en fin kveld
    Klem fra Anette:)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora