torsdag 7. mars 2013

Ikke i vaskemodus


God morgen eller formiddag om du vil.

Her går det i slow motion
Masse å gjøre før helgens 9årsdag,
men kommer liksom ikke i gang.

Tror jeg må kickstarte med en cappuccino :-)
Evt fylle vann og grønnsåpe i bøtta først, 
slik at jeg kommer i vaskemodus mens jeg inntar kaffen.


Fine hjertet fikk vi av nabo/huseier som kom innom på kaffe.
Så koselig da! 

Vinduet har jeg fått av en god venninne som hadde maaange.
Lucky me!
Det skal skrapes/pusses ned på ene siden
og males på den andre. 
Så blir det enkelt å variere stilen.

Lottemora


3 kommentarer:

  1. Hihi ja det å komme i vaskemodus er ikkje alltid lett,men håper du kom igang,av og til er tanken på at ein har så masse å gjere så overveldende men når ein setter igang så går det fort:)
    Nydelig det hjertet på vinduet:)

    Ein fine sag til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. hihi, det er noe med det... kjipe ting som må gjøres, har en tendens til å utsettes ;b tipper en kaffekopp eller to hjalp? bruker i alle fall å få igang meg (aller helst med litt sjokolade i tillegg så klart - da blir jeg supereffektiv, haha!)

    Ha en fiiin dag,
    hilsen Silje : ))

    SvarSlett
  3. Koselig med slike flotte gaver
    Både vinduet og hjerte var nydelig.
    Så lurt å ha forskjellige stiler på hver sin side
    av vinduet.
    ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora