fredag 1. mars 2013

Funderer på kreativiteter


Endelig fredagskveld

Peisen er tent og skåla er fylt opp med sjokolade

I morgen er det baking på planen
og jeg funderer litt på hva jeg skal prøve meg på.
Kanskje lurt å ikke prøve noe veldig avansert,
ettersom jeg må teste ut steikovnen litt.
Er vel tryggest med cupcakes da...hihi...


Bildet er fra fotoshooten 
jeg og tre andre jenter var på for noen uker siden.
Og på dette bildet funderer jeg nok på nye kreative krumspring.

Men nå er det Senkveld i godstolen

Ha en finfin helg

Klem
Lottemora

2 kommentarer:

  1. Nydelig bilde D :)
    Seriøst, har du flyttet til annet hus ?
    Begynte å spekulere litt ja, når jeg ser du pusser opp retro kjøkken.
    i så fall så skjønner jeg jo at du har fått et oppussingsprosjekt, som blir spennenede å følge med på:)

    Ha ei strålende helg
    klem sissel

    SvarSlett
  2. Hei;) Så er fredagen gått over i lørdag;) Jeg har puslet på arbeidsrommet, glemmer tid og sted;)) Cupcakes slar aldri feil;)
    Fint bilde av deg;)

    God lørdag fra Ann-Mari

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora