Før og etter bilder

God morgen

Så herlig å våkne av seg selv før vekkerklokka
og se at det er strålende sol fra knallblå himmel.

Idag kom jeg i gang tidlig med å gjøre ferdig
oppussingen av doen


Prøvde sikkert ti forskjellige gardiner,
men endte tilslutt med disse gammelrosa
gardinene med rå kanter.
Har faktisk ikke tenkt å sy dem heller,
ettersom det skal være litt røft i stilen.


Gulvet fikk beholde sin opprinnelige farge,
ettersom denne passet så godt sammen med det andre.


Veggene er malt i min nye favorittfarge Mohair.

Over vasken er jeg litt usikker på hva jeg skal ha.
Har nemlig en bildeserie som tar opp fargen i gardinene,
men har feil farge på rammene.
Så enten male rammene,
eller rett og slett finne et fint speil.
Man bør vel strengt tatt ha et speil på do?


Og så var det dorullholderen da :-)

Fikk jo et lite kreativt innfall her en kveld
og lagde denne med et stykke drivved.



Og til slutt da...
før-bilde av den altfor gule doen
med blomstrete gardiner og et svart slitent speilskap.

Håpløst å ta gode bilder med mobilen der inne, 
for det blir sånn motlys.

Hmmm....ser dolokket kræsjer litt. 
What to do?
Man kan vel ikke male + lakke?


Men nå;
skal jeg gå ut i sola med god samvittighet
over å ha fullført et av mine kreative prosjekter.

Ha en fin fredag

Klemmer fra Lottemora