Siste frist på gavedrysset


Jeg må innrømme at jeg har fått helt dilla
på bretting av papirstjerner.


Lagde mange fine varianter på juleverkstedet på Bengtgarden
i tillegg til masse koselige julekort.
Maljetang fikk vi låne hos Norway Designs 
og det gav det hele en fin finish


Stjerner i alle varianter.
Trehjertet ble pusset og beiset,
og skal få pynte opp hjemme til jul.


Prøvde også på noen andre stjernevarianter.


Men jeg har ikke bare bedrevet dagene med
bretting av stjerner.

Jeg og en venninne feiret hverandres bursdager
med å gå ut på restaurant og deretter konsert i
 Nidarosdomen.
Vakkert!


Og nå er jeg vel hjemme igjen
etter en fin uke på farten med gode venninner.

Nå er vi straks klare for nok en konsert,
denne gang med lillegull på scenen.

Ikke glem å melde dere på gavedrysset før klokka ni i kveld da.
Da trekkes vinneren!

Klem
Lottemora