onsdag 28. november 2012

Gavedryss; Pute fra Palma


Da er det tid for litt gavedryss igjen da,
og denne gangen er det Palma som gir bort 
denne nydelige puten til en verdi av kr 539,-

Disse skjønne pingvinene falt jeg pladask for!
Og det svarte på hodet deres er faktisk perler.




Palma har stort fokus på miljø
og tar ansvar for hvordan produktene deres er produsert.
Det er godt å vite i disse tider.

Butikkene deres finner dere på Skøyen, i Sandvika, 
Tønsberg og på Fagernes.
Og så har vi til og med fått en Palma-forhandler 
her på Oppdal; hos Lev Vakkert.

Og vil du være med i trekningen 
må du legge igjen en kommentar under her.

Og for å få noen ekstra lodd kan du;
-Like Palma på Facebook
-Like Lottemora på Facebook
-Dele innlegget på Facebook via knappen under her
-Legge deg til som følger på bloggen min

Totalt 5 lodd altså!
Trekning 9. Desember

Lykke til

-Lottemora-




60 kommentarer:

  1. Juhuu! Først ut igjen :-) 4 lodd på meg, søt pute! Og hvem kan få nok pute?
    Du vet jeg trenger stadig nye puter :-)

    Sees snart - håper jeg :-)

    SvarSlett
  2. denne vil jeg ha. ;) 4 lodd på meg. ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  3. For en nydelig premie! Jeg er med med 3 lodd! :-)
    Foresten, skal en tur til Oppdal i desember. Hvilke butikker må jeg besøke da? Jeg er lite kjent på Oppdal, men ut i fra bloggen din ser det ut til at det er en del fine interiørbutikker der ;-)

    SvarSlett
  4. Den puta var kjempefin! :) 4 lodd på meg. :)

    SvarSlett
  5. Såååå flott pute,eg er med og tar 4 lodd:)
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Ååå, den var fin :)
    Eg trekker 5 lodd, og kryssar fingarane

    Mvh
    Janne

    SvarSlett
  7. Trekker 2 små lykkelodd!


    “Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away”

    SvarSlett
  8. Jeg er med og trekker 5 lykkelodd. Puta var bare helt ♥♥♥

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  9. Blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd.

    Finfin kveld videre!

    SvarSlett
  10. Jeg prøver lykken med 2 lodd :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  11. såå søt pute! tar 1 lodd her! :) ha en god kveld! :)

    SvarSlett
  12. så flott den var♥ jeg blir gjerne med :) 3 lodd til meg da, kommentar, dele på facebook og følger ☺

    Håper du får en fin kveld! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  13. ~♥~ Blir veldig gjerne med og takker for 5 stk lodd.
    Ha en flott kveld! ~♥~

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  14. ~♥~ Hei ~♥~

    Vil veldig gjerne bli med i trekningen din om det kjempefine puta .
    Takker ja til 5 stk lodd :-)
    Ha en herlig kveld! ~♥~

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  15. Supersøt!
    Jeg vil gjerne ha 4 lodd :)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  16. 3 lodd t mæ! Kjæmpesøt pute! :-)

    SvarSlett
  17. Så fiiin! Fire lodd. Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  18. Så fin! Tar gärna en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Søt pute. Jeg er med og tar 3 lodd:)

    Klem

    SvarSlett
  20. Nydelig pute! Jeg trekker 3 lykkelodd ♡
    Klem C

    SvarSlett
  21. Nydelig pute!! Jeg trekker 3 lykkelodd ♡
    Ha en fin kveld søta.
    Klem C

    SvarSlett
  22. Eg er håper eg trekker lykkeloddet (2 stk)

    Utrulig fin pute!!
    klem Nina

    SvarSlett
  23. Så kult! Jeg er med og trekker 4 lykkelodd:)
    Ja en fin kveld;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  24. Så søt <3
    Jeg trekker 2 lodd for kommentar og følger!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  25. Kjempefin pute! Vil gjerne være med og trekker 2 lykkelodd!
    Klem <3

    SvarSlett
  26. Såååååå søte!!
    Kjempe fin pute, tar 2 logg eg ;0)

    Klem

    SvarSlett
  27. Trekker tre lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg tar 3 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Full pott! 5 lodd! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com


    SvarSlett
  30. Jeg tar 4 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  31. 4 lykkelodd :)
    tina.riger@live.com

    SvarSlett
  32. 4 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg prøver lykken med 5 lodd :)
    Puten var bare sååååå søt,
    så her håper jeg virkelig at vinner lykken er med meg.
    Ønsker deg en kjempe fin førjulstid.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    * _Π_____。•☆彡˚ *
    ˚ ˛˛•/______/~\。˚ ˚ •*
    • ˚ | 田田 |門|

    SvarSlett
  34. Prøver lykken med 5 lodd :)
    ajag81@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Prøver lykken med 5 lodd :)
    ajag81@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Den var søt, vil gjerne ha 2 lodd.

    Ha ei fin førjulstid,

    SvarSlett
  37. Vil gjerne være med på trekningen. Nydelig pute, jeg krysser fingrene.

    SvarSlett
  38. Jeg blir med på fire lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  39. Jeg trekker med meg tre lodd jeg da.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  40. følger og kommenterer:) 2 lodd:D Puta var kjempekul! Og så flink du har vært med happylightene! Du er så kreativ! Send litt sånn kreativitet denne veien er du snill;) Klem

    SvarSlett
  41. Den er så skjønn :) Tar 2 lodd jeg :)
    Klem, L

    SvarSlett
  42. Hei.
    Kjempeflott med en giveaway i starten av adventstiden. Håper adventstiden vil bli god for alle dere flotte mennesker, og ikke for mye stress.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Mvh Andrea A. Hjeldnes

    SvarSlett
  43. Stiiilig, 2 lodd på meg! :)

    SvarSlett
  44. Da har jeg scrollet meg litt opp og ned her : )) Fiiin blogg! og fint gavedryss :D Jeg hiver meg med og blir så klart følger : )) TO lodd!

    Takk for sist på keiseraften, forresten ; ) Kjekt å være keiserinner for en kveld, altså! magisk...

    hilsen Silje.

    SvarSlett
  45. Oioioi, så fiiin!
    Trekker 2 lodd jeg, kommentar og følger!
    Fine desemberdager til deg!
    *veronika

    SvarSlett
  46. FOr en utrolig koselig pute! Den er velkommen i min sofa :)
    Ingrid

    SvarSlett
  47. Kjempefin pute!
    Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene for vinnerlykke :-)
    God førjulstid!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  48. Tar gjerne 2 lodd for kommentar og følger:) Veldig så søt pute som gjerne kan få plass i sofaen min:)

    Giveaway inne på min blogg også med gavekort på tøymerker/navnelapper/stempel

    SvarSlett
  49. Vil gjerne være med! Kjempesøt pute:)
    Tar 4 lodd jeg.

    Ha en fin kveld!

    Klem Ninni

    SvarSlett
  50. Supersøt pute, og veldig fint at det er perler på den :)) Glam hører til i disse juletider :)

    1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  51. 1 lodd på meg :)

    Interiorblogg by Anita.

    SvarSlett
  52. 2 lodd på meg, kommentar og følger. :-) God adventstid til deg!

    SvarSlett
  53. Denne hadde jeg jubet høyt over å vinne! Den var nydelig!
    Jeg liker begge facebooksidene og krysser fingrene med 3 lodd :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Digger Palma, og denne puten var bare nudelig. Jaaa, jeg vil mer enn gjerne prøve lykken på denne. Skribler litt her, likte litt der, og linket litt hos meg. :)

    Har et bittelite lotteri gående selv, så vil du være med så heng på. God onsdagsmorgen :)

    SvarSlett
  55. Åh, jeg elsker pingviner! 5 begeistrede lodd på meg, og krysser fingrene for at denne havner under juletreet fra meg (og deg) til meg <3

    SvarSlett
  56. Hei på deg!
    d
    Så nydelig pute da!
    Har liket og delt så godt jeg kan med en haug venner!d?
    Sier takk til 4 eller blir det 5 lodd?

    Vennlig hilsen Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no
    denne mailen går nok ut nå da det er full kollaps der inne,
    så jeg prøver å få gmail i morgen.
    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne så er adressen min
    Vestlisvingen 102, 0969 Oslo
    Vsnkelig å delta på noe nå når alt klikker.

    SvarSlett
  57. Så utrulig nydelig pute :) Jeg er med 4 lodd!!

    Håper virkelig å vinne.

    Stor klem fra Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  58. Jeg ønsker meg veldig å vinne denne puten, utrulig fin :)

    Har 4 lodd!

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  59. Hei vil gjerne være med og tar 5 lodd.
    kjepefin pute.

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora