torsdag 4. oktober 2012

Ny koselig kafe!

Jeg er godt i gang med
prosjekt hobbyrom, 
og i dag snekret jeg sammen det andre arbeidsbordet.

Men man må jo ha pause i arbeidet,
og da var det midt i blinken
med en kaffe på Lev Vakkert,
sammen med Mona Kristin / Fjellbua.


Gulrotkake og nykvernet kaffe ble det på meg idag.
Genialt konsept med kafe i interiørbutikken.


Nå venter jeg veeeldig utålmodig på at
beisen på arbeidsbordet skal tørke,
slik at jeg kan fortsette med hobbyrommet...
Men det skal jo et strøk til i morgen,
så jeg må nok smøre tykt på med tålmodighet.

-Lottemora-

3 kommentarer:

  1. Så koselig det ser ut på den nye kafen:) Kunne tenkt meg at det var en like koselig kafe her i nærheten også!

    Klem

    SvarSlett
  2. Håber vi får se resultatet af hobbyrummet. Fortsat god arbejdslyst til dig med at gøre det færdigt. Så dejligt med en pause med god kage og veninderne.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. det var koseli i går!! :) veldig fin kafe og butikk også. gleder meg til å se bordet og hobbyrommet ferdig! god helg! :)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora