Bloggekroken og DIY sølvsteiner.

Etter en liten dugnad i heimen
dufter det nyvaska

...dvs. mannen har vaska gulv
mens jeg har paret sokker.
Så nå kan vi trygt gå med 
nyvaska hvite sokker på gulvet.


Neon bilder fra bloggekroken i kveld.
Eller...det er jo ingen krok da.
Men et lite arvet bord
midt i mellom spisestua og kjøkkenet.
Den perfekte plassen å blogge fra.


Pastellfargene har sakte men sikkert 
blitt erstattet med mørkere toner.
Slik som dette petrol-farga ullteppet,
som fikk bli med hjem igjen fra hytta.


En store ball med tau/bånd er alltid
kjekt å ha liggende for hånden,
i tilfelle kreative innfall.
Denne kjøpte jeg på Rom til Rom.
Burde kanskje hatt en lilla også til advent?


Nok et bilde av sølvsteinene mine.
Tror jeg må ha noen i gull også...
Flere som har fått dilla 
på denne Chrome-sprayen fra Carat?


Nå skal jeg på en liiiten tur i blogglandia
før det blir kveldsmat med gullene mine.

Klem
Lottemora