onsdag 12. september 2012

Fotokurs og selvportrett


Jeg har startet på fotokurs
og  denne gangen er det ikke interiør 
som er i fokus

Og i går var temaet; selvportrett

Dette bildet synes jeg sier litt om meg
Veldig jålete, men også litt tøff
Og malinga på fingrene viser min kreative side


Men jeg måtte jo også prøve å ta noen portrettbilder.
Veldig spennende å ta i svart hvitt


Litt snodig å se seg selv fra denne vinkelen.


I morres var jeg full av inspirasjon
så jeg tok en morgentur med kameraet.
Og kornåkeren var så vakker i morgensola


Klem
Lottemora

2 kommentarer:

  1. Glæder til at se resultatet af kursus gennem de fine billeder du tager.
    God dag til dig.

    SvarSlett
  2. Så flott du er Lotte! Fine bilder!
    Alltid kjekt med litt selvutikling, selv om jeg synes du allerede re flink til å fotografere :-)
    Ha en flott dag! :-)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora