lørdag 28. juli 2012

Farger til å bli glad av

Farger gjør meg så glad
Riktignok har vi ikke det mest fargerike hjemmet,
de fleste møblene er hvite, veggene er hvite osv...
Men slike små fargeklatter 
har såååå stor betydning.



Ikveld er det duket for feiring av ei super venninne
Først reker og hvitvin 
og etterpå kan det nok hende det blir noe fargerikt i glasset også... 

Vi gleder oss masse til fest på låven
sammen med en livat gjeng




Og tilslutt en liten oppfordring;
mange av dere har sånn "bevis at du ikke er en robot"
når man legger inn kommentarer på bloggene.

Jeg har ikke sånn, men har så langt ikke hatt besøk av roboter...
(men har kommentarmoderering da)
Men er dette et utbredt problem eller?

Sliter sånn med å skrive disse kryptiske bokstavene innimellom
at jeg rett og slett gir opp, og lar være å kommentere.

Bare et lite tips....
om noen får lite kommentarer...
Ikke sikkert alle vet at de har det heller.


Ha en fin lørdag dere.

Klem
Lottemora

9 kommentarer:

  1. Smiler :)

    Kjempe koselege bilder ♥
    Fekk så lyst på vaflar.. ;P

    Ynskjer deg ein god laurdag!

    SvarSlett
  2. Lige måde! :) Vafler... Mmm...
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Nam, vafler! Det så godt ut ;-)

    Herlig med noen fargeklatter i alt det hvite!

    Høres deilig ut med reker og hvitvin ;-) Ha en koselig venninnekveld - og en super lørdag!

    SvarSlett
  4. Hei. Har heller ikke slik bevisføring på min. Syns det er veldig slitsomt. vet og at folk med skrivevansker syns det er umulig å tyde. Har ikke fått noen rare kommentarer likevel.
    Kos dere masse i kveld :)

    SvarSlett
  5. Har ikke slike kryptiske tegn på min. Det er ikke noe problem, el har ikke vært noe problem. Håper det fortsetter. Sliter også noen ganger med å tyde de.
    Såg kjempegodt ut med vafler. Kanskje det blir vafler med nyrørte jordbær til i morgen.
    Kos dere masse i kveld :)

    SvarSlett
  6. Enig, liker litt farger selv om jeg holder en rolig base:))

    Har ikke kryptisk på min heller,etter tips fra en mer dreven blogger enn meg;)

    Ha en koselig kveld:))

    SvarSlett
  7. Synes også at det er fint med farveklatter rundt omkring i alt det hvide.
    Hav en dejlig aften med besøg af veninde.
    God lørdag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  8. Høres ut som du går en trivelig helg i møte :)
    Bare å gå på innstillinger og fjerne disse kryptiske tegnene som visstnok skal være en sikkerhet mot "ulumske" ting... Jeg orket ikke ha det på min lenger, og jeg sliter som deg med å tyde disse kryptiske tegnene... og orker ikke å kommentere alle steder...
    GOD HELG! Klem

    SvarSlett
  9. Heisann du :)
    Takk for koselig kommentar hos meg.
    Lekkert med litt farger som spreker opp :)
    Deilige vafler :)

    Ja jeg har faktisk fått kinesiske kommentarer, ikke interiørprat akkurat... Jeg la inn kommentar modereringen en stund. Men så fjernet jeg den igjen. Nå har det gått bra og jeg sliter selv med disse "kråketærne" man skal tyde.
    Hva roboter angår så har ikke jeg sett noen, hi hi :)

    Ha en fabelaktig kveld ;)
    Hilsen Eline.

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora