fredag 27. juli 2012

Colourcrush DIY


Skikkelig color-crush altså.
Jeg blir så glad av denne fargen


Og denne gangen er det et par hjorte-gevirer som har fått 
gjennomgå med malekosten.

Og jaaaada kjære mannen min, 
elg-geviret skal få henge i fred
for malekosten!


Prøvde meg på litt gradering av fargen, og det ble da riktig så lekkert.


Deilig sol idag også,
og i postkassen lå mine splitter nye solbriller.
Gleder meg til å prøve dem på utekafe med en venninne i ettermiddag


Vet dere forresten hva jeg gjorde i gårkveld?
Jeg klippet håret selv, med gradering og det hele.
Sånn går det når frisøren har ferie og Lottemora vil klippe seg akkurat NÅ
Tok håret i en hestehale midt oppå og klippet... og tynnet
Og det ble da BRA

Men nå; avgårde til verdens beste jobben
Ha en fin dag da dere kjære lesere.

Klem
Lottemora

4 kommentarer:

  1. Nydelig, sommerfriskt var det :)
    Helgeklemmer sendes oppover til deg :)

    SvarSlett
  2. Hei, WOW så nydelig og sommerlig! God helg! sommerklem Siv:-)

    SvarSlett
  3. Lekker farge. Tror jeg må bestille meg noen bokser med spraymaling! Har mer enn en gjenstand som jeg har planer om å endre farge på. Håper du får ei magisk helg. Klem

    SvarSlett
  4. stilig.
    Kanskje jeg også kunne hatt gevir fremme visst jeg malte de litt.
    Så flott det ble med farge i vannet på den vasen.
    Fikk en slik vase jeg også, må nok prøve meg på litt fargesetting på den jeg også.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora