Colourcrush DIY


Skikkelig color-crush altså.
Jeg blir så glad av denne fargen


Og denne gangen er det et par hjorte-gevirer som har fått 
gjennomgå med malekosten.

Og jaaaada kjære mannen min, 
elg-geviret skal få henge i fred
for malekosten!


Prøvde meg på litt gradering av fargen, og det ble da riktig så lekkert.


Deilig sol idag også,
og i postkassen lå mine splitter nye solbriller.
Gleder meg til å prøve dem på utekafe med en venninne i ettermiddag


Vet dere forresten hva jeg gjorde i gårkveld?
Jeg klippet håret selv, med gradering og det hele.
Sånn går det når frisøren har ferie og Lottemora vil klippe seg akkurat NÅ
Tok håret i en hestehale midt oppå og klippet... og tynnet
Og det ble da BRA

Men nå; avgårde til verdens beste jobben
Ha en fin dag da dere kjære lesere.

Klem
Lottemora