Rabarbra-kos


Da har nok en helg bare sust avgårde.

Forrige uke var skikkelig lading av batteriene
med jentetur til Oslo

Motevisning sammen med Guro
Det var magisk Mari Magi!

Deretter koselige dager sammen med kjære Ingrid
som endeliiig har begynt å blogge.
Bloggen hennes finner du her!

Tusen takk for en super uke Ingrid,
med babykos, cafeturer, shopping,
hagearbeid og skravling.

Jeg kommer plutselig tilbake


Enda mer babykos ble det i helgen,
da vi dro og hilste på familiens nye prinsesse.
Hun er bare helt skjønn!


Og sannelig fikk vi med oss en hel bærepose med rabarbra 
da vi skulle dra hjem.

Noe til dessert, noe safting, noe til pai
og ikke minst litt til å bare spise med sukker på.
Det er nok ungene sin favoritt.


I går holdt vi på med safting til de sene nattetimer
og nå står en rekke saftflasker ferdige på benken.
Smaker supergodt!

Disse tøffe glassene er forresten fra Kremmerhuset,
og kan brukes til både telysglass, grønnsaker/dip og saftglass.


Nå skal jeg få på meg noe annet enn kosebuksa
og kanskje få trimmet en liten tur.
Hadde egentlig planer om å bli med 2.klasse
på fjelltur idag, men med lite søvn innabords
så feiga jeg ut da jeg såg tåka hang tykt over fjellet...

Ha en fin dag da dere.

Klem
Lottemora