Mojito cupcakes


Jada jada, jeg vet det er godtestopp her i huset,
men måtte bare dele disse med dere.

Mojito cupcakes
<3



Jeg brukte oppskriften fra Ingrid Hancock Bjerknes sin bok,
og de slår jo aldri feil.
Sjelden har jeg hatt en bakebok som har vært så idiotsikker.

Og disse ble nydelige!


Deilig smak av lime og mynte,
akkurat som en mojito skal smake,


Litt omstendig var det å bake disse,
ettersom jeg måtte lage en myntesirup 
og dynke kakene med denne.
Men det gjorde virkelig susen!


Jeg brukte ikke rom i disse,
men det gikk fint å bruke sitronsaft i stedet.


Nå skal fredagskvelden nytes etter en effektiv dag.

Først på jobb, 
deretter hjem og vaske til helgen,
så ut og spise med herligste Soffy,
og nå skal jeg bare nyte det rene huset.

Ha en finfin kveld alle sammen.

Klem
Lottemora