onsdag 21. mars 2012

Strikket dovegg


Da er toalettet endelig ferdig,
med bilde på veggen og det hele.

Er en smule imponert over tapetleggeren,
som er meg selv.
Har ikke funnet noen luftbobler
og det er vanskelig å finne skjøten også.


Ikke lett å ta bilder der inne,
for det er jo knøttlite og dårlig med lys.
Men du verden så genialt med Mac når 
man enkelt kan redigere lyset iPhoto etterpå.


Må jo også ha noen rustikke elementer.


Ønsker dere alle en fin onsdag

Jeg skal rydde og vaske idag,
så huset skinner til helgen.
Og da er det greit å starte i god tid.

Klem
Lotte

13 kommentarer:

  1. kjempestilig!:D Og jeg får jo se tapeten ''live'' også snart:D

    SvarSlett
  2. åå, så nydelig det ble:) Så morsom det var med strikk:) Det så utrolig fint ut:)

    Titter snart innom deg igjen:)

    Ønsker deg en super duper uke:)¨

    Lik gjerne siden vår på facebook:) Vi har opprettet en ny side, og håper veldig gjerne at du vil like den:)


    Gode klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  3. Kjempestilig tapet : ) gjorde susen på do : )

    finfin kveld videre!

    SvarSlett
  4. Det ble jo knall stilig D..:)
    Ser du har fått inn tøffe elementer selv om rommet er lite.
    Har selv lagt drivvedtapet for ei stund siden og var spent på om jeg fikk det til, men gikk så greit at :)Faktisk så var d så morro at er fristet til¨å legge en vegg til i et annet rom.
    Ha en fin kveld
    klem sissel

    SvarSlett
  5. Så tøft det ble... du har gjort en kjempe innsats.
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  6. Den tapeten var virkelig fin :) Superjobb! Flink er du.

    Fabelaktig onsdagskveld, her skal jeg og Nala ut å løpe. Før vi finner sofaen og dytter i oss en eske med Mövenpick. Eller jeg - Nala kan se på *fnis*
    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  7. Superflinka!!!!
    Kjempefint, gleder meg veldig til å se det live :)
    Nå skal jeg gå en tur på hobbyrommet og se om jeg ikke kan trylle frem noen lykter!
    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  8. Så stilig! Kjempekul vegg :)
    Nyt ditt rene hus ;)
    Ha en fin uke videre!
    Klem

    SvarSlett
  9. Det ble jo RÅSTILIG Lotte:) Så flink du er! Gleder meg til å se det irl ;) hehe. Gleder meg til helgen, du må ikke slite deg helt ut nå da :) Vi er ikke kongelige vi som kommer :D Klem!

    SvarSlett
  10. Kjempefin!
    Jeg legger meg til som følger her jeg, gleder meg til å se mer til deg! Du er hjertelig velkommen inne hos meg også hvis du vil, jeg har forresten en fin give away gående akkurat nå - kanskje du vil delta?
    Ha en riktig god helg!
    Klem fra enda en trønderjente :)

    SvarSlett
  11. Så utrolig stilig det ble!!!!!

    Gleder meg til å finne en plass til min strikketapetrull :D :D

    SvarSlett
  12. Tøft! Lekkert med de rustikke elementene, og herlig med rammen med kun hjerte i glasset. :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, det er faktisk tapet i rammen også...

      Slett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora