onsdag 14. mars 2012

Favorittnips


hr utfordret oss til å vise fram vårt favorittnips.

Og min favoritt må nok bli grekeren



Har har vært med oss i alle år,
helt siden vi kjøpte han på vår første ferietur sammen,
i Hellas.

Synes litt synd på han innimellom,
Tror ikke han var helt fornøyd den perioden
han fungerte som smykkestativ....



Fornøyd var han nok heller ikke da han
måtte ikle seg pels....


Men på badekarkanten trives han veldig godt,
og er en utmerket badevakt.



Klem
Lotte






6 kommentarer:

  1. hihi...så søt han var da:D Litt anderledes nips:) Gleder meg kjempemasse til treffet nå!:D Har ikke rukket innom noen av deltakerne enda...men skal få tid til å titte innom:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Lotte:)Så fin blogg du har!Legger meg til som følger:)
    Mvh kathrin

    SvarSlett
  3. Mitt favorittnips er også Grekern!! He, he.. Men min er nok litt mindre muskuløs og mer smilende da:-) Vakker statue dette, jeg har også Aleksander den store og Afrodite på soverommet og de skaper så fin stemning synes jeg. Også minner de meg om mitt andre hjemland.

    Ha en finfin torsdag, Lotte!! Klem fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  4. Kjekt å ha sin helt egen greker i hus :)
    Takk for hyggelig kommentar hos meg, og jeg må si takk det samme! For en nydelig blogg du har her :) Her kommer jeg til å titte innom ofte!
    Ha en fantastisk torsdag :)
    Klemmer fra Eldbjørg

    SvarSlett
  5. ♥ Morsomt innlegg ♥
    Grekeren føler seg nok mest hjemme der han er nå ;-)

    SvarSlett
  6. Så gøy at du deltar på utfordringen inne hos meg :) Jeg blir så glad!

    Festlig den grekeren :) hihi! Jeg digget han med pels

    Klemmer i fleng

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora