Tapet-dilemma


Jeg er så i tvil 
når det gjelder denne tapeten...
Jeg synes de duse fargene er så fine
Mens mannen syns "plankene" ser litt mugne ut.

Kanskje hadde den nye tapeten som heter
Plank vært finere, 
men jeg er redd det kan bli litt kjedelig
uten noe farge i rommet.

Nei, dette var sannelig ikke enkelt.
Vi har jo aldri lagt tapet selv før,
så det er kanskje derfor det er litt skummelt 
å velge.
Hva om vi angrer? 
Jeg kan vel ikke legge et tredje lag med 
tapet utenpå da???


Mens jeg tenker på saken
har jeg bakt litt.
Brownies med peanøtter og marsmellows.

Kaka ble litt tynn og derfor litt tørr i kantene.
(tryggest å holde seg til cupcakes....)
Men jeg skjærte kantene i tynne skiver,
og de ble supergode som "biscotti" til kaffen.
Resten av kaka puttet jeg i fryseren.
Kjekt å ha når det plutselig kommer besøk.


Jeg har også laget den deilige rocky road-sjokoladen,
og den skal nyyytes på fredagskvelden

Idag kom forresten enda en pakke
til bloggtreffet,
som sponser en fin gave.
Lekkert innpakket i polkadot-papir

Goodiebag-gaver fra 
og
er også kommet i hus,
og dere kan bare gleeeede dere :-)

Ønsker dere en finfin kveld

Klem
Lotte