tirsdag 21. februar 2012

Klin kokos + goodiebag/sponsorer

Denne kokosnøtten fikk jeg i goodiebagen på Glansdagen.
Dufter himmelsk når man tenner lyset i den,
men jeg klarer ikke helt å finne en plass til den.

Har tenkt på å fylle den med fuglemat (delfiafett og div frø/nøtter)
Eller kanskje blir den opptenningsved etterhvert?


Har dere noen bedre forslag?


Når det gjelder goodiebag og sponsorer til Bloggetreffet
så har jeg fått på plass mange, og flere er enda på trappene.

Living
Storeys
Minera Velvære
Salige Lavendel
Frøken Fryd
Epsilon print
Kid
Kremmerhuset
Palma
Wik & Walsøe
Badeanstalten

Så dere kan bare glede dere!!
Og ikke glem å melde dere på Give away
hvor premien er en spa-behandling


Klem
Lotte

6 kommentarer:

  1. Den hadde jeg spart og satt nytt lys i når den er brent opp :)

    SvarSlett
  2. Hei Lottemor:) Jeg er helt enig med Nennes :) Bruk den om igjen, og den passer jo utmerket på det tøffe bordet ditt :) Wow, som jeg gleder meg til bloggtreff og goodiebag. Så mange bra leverandører/sponsorer du har ordnet allerede. Flink er du!
    Klem

    SvarSlett
  3. for fin til å settes fyr på, bruk den til birdsa du!!!

    herlig stue du har og ehldig emd den amnnen som vasker gul, har en slsik en jeg også ;)

    SvarSlett
  4. OiOiOi:D gleder meg masse til å ta en titt oppi den goposen der:D

    SvarSlett
  5. AJ bloggtreff. Med flytting og alt annet på si tror jeg at jeg må melde pass, men takk for at du spør!!! Mvh Signe

    SvarSlett
  6. Koselig blogg! La meg til som følger, ses hos meg neste gang?

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora