mandag 13. februar 2012

Enkel DIY

En superenkel måte å fornye litt på
 er å bruke avlagte gensere
eller mislykkede strikkeprosjekter
og fiffe opp blomsterkrukker, vaser etc



Jeg har brukt et mislykket strikkeprosjekt 
(for dem har jeg endel av.....)
Klipte av en arm og kledde den på blomsterkrukken

Orkideer som er avblomstret er så kjedelige
men med en kul krukke gjør det ingen verdens ting

Telys-holderen er fra Kid 
og gir et kjempekoselig lys

Ønsker dere alle en finfin kveld

Klem
Lotte






5 kommentarer:

  1. Hei hei og takk for koselig besøk :)

    Dette er så smart og stilig :)

    God natt og sov godt
    klem klem

    SvarSlett
  2. så fin blogg du har:)
    supersmart:) om jeg bare kunnet strikke.... men det kan vel hende det blir litt mislykket strikkeprosjekt fremover nå da vi i jenteklubben skal prøve oss på litt håndarbeide:)
    ønsker deg en fin natt;:)
    Yvonne!

    SvarSlett
  3. Kjempelurt! Må først lære meg å strikke jeg da;)

    SvarSlett
  4. Kjempe lurt ;-) Jeg har selv gjort dette med tovet marius som jeg har på Oppdal.

    Finfin uke til deg!
    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!
    God idé med den blomsterkrukka!! Så kjempefint ut!!

    Fine kofferter du har på et annet innlegg, har en selv, men ønsker meg flere!!

    Legger meg som følger og kommer tilbake!

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora