fredag 13. januar 2012

Rosa fredag

Vaskedag her i heimen idag
og nye farger har kommet inn i stuen

Hørte jo at Tangerine Red skulle de en poppis farge
fremover, men klarte ikke å bli helt fortrolig
med denne røde i stuen her.

Så da ble det rååååsa igjen
og litt lilla


Endelig kjenner jeg kreativiteten begynner å 
komme tilbake etter julen

Her en kveld malte jeg faktisk noen akvareller.
Det har jeg ikke gjort på mange mange år.


Og litt energi begynner jeg også å få

I går var jeg på treningsenteret igjen
og trente styrke
og 
utrolig nok er jeg gangbar idag.
Første gangen jeg var der og trente
klarte jeg knapt å gå ned trappen dagen etter.


Noen engler har fått lov å bli igjen etter julen.

Og ja! Duken er ikke strøket....
Men det har ingenting å si på det røffe bordet.


Nå skal jeg gå i gang med litt helgevask her
Bare stue, gang og bad igjen.
Kjøkkenet vasket jeg faktisk rundt denne uka.
Synes det er mye greiere å gjøre det ETTER jul.


Håper dere alle får en fin fredag.


Klem
Lotte

5 kommentarer:

  1. Koselig du har det i stua... Synes fargene dine er kjempe fine jeg. Jeg er heller ikke helt sikker på hva jeg mener om denne røde trenden...
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  2. Bare sååååå lekre farger, litt i tråd med det jeg selv hadde tenkt meg. Jeg sper på med litt pastellblågrønn (ER det en farge ?). Det går mot våren, iallefall tror jeg det i mitt hode, og lysten til å endre og se fram mot lysere tider forsterkes.

    Ha en vårlig weekend.

    SvarSlett
  3. så koselig du har det,likte spesielt godt stue bordet ditt:-)ha en suuuper helg.-)

    SvarSlett
  4. Åååå,så flott stuebord :) Akkurat passe røfft, og fin kontrast til mer "feminin" pynt. Ønsker deg en god helg.
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  5. Lekkert!! Og stuebordet = <3 <3!!! Ønsker deg og dine kjære en flott helg! Klem fra meg

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora