Koselig jentekveld

Denne uken har jeg superkoselig 
besøk av min gode venninne Ingrid

Alltid koselig med jentekveld da


Har tent opp i peisen og tent masse lys,
så nå kan vi senke skuldrene og nyte helgen.

Fikk meg blitz av mannen til jul,
og på disse to bildene ser dere hvilken forskjell den utgjør...
Peker blitzen en annen vei,
og vips så får man et naturlig "daglys" 
selv om det for lengst er mørkt ute.

Fikk en fint tips avManuela / Mrs Hardy
om hvordan ta kule bilder med skarpe og uskarpe partier
Så nå havnet plutselig et nytt objektiv på ønskelisten også....

Manuela skal forresten ha kreativitetskurs
på bloggen sin neste uke, og jeg gleder meg!


Må ikke glemme å takke.
For alle koselige kommentarer som kommer
på bloggen hver dag.
Det varmer langt inni hjerterota.
Og ikke minst;
velkommen til alle nye følgere.

Og kom gjerne med ønsker om hva dere vil
lese/se mer om på bloggen.
Hender man kjører seg litt fast og 
blogger om det samme.... i litt for lange perioder

'

Nå skal vi kose oss med godis
(kan jo ikke risikere at gårsdagens treningstime 
stikker av med kaloriene jeg har spart opp.....eh.....)

Rocky Road fra Slikkeriet
kjøpt på den lokale interiørbutikken
Supergod sjokolade med masse godt inni!!