Brukne negler og krøllete Ektorp


Da er fredagen her igjen
Synes ikke det er lenge siden forrige fredag jeg
Og nå er det sannelig på'n igjen med helgevask...sukk!
Er i gang med å vaske alle stol/sofa-trekkene til jul,
og det er jammen meg ikke noen jobb 
for damer med lange vakre negler.
Nå er det bare treseteren igjen,
og jeg har kun to lange negler igjen


Er det bare jeg som er god på å finne
unnskyldninger for å slippe å stryke,
eller er en krøllete hvit REN Ektorp litt sjarmerende?
Trenger riktignok bare å stryke kappene,
men med en sofagruppe, lenestol og 12 spisestuestoler
er det litt av en jobb....
Noen som har gode tips for å få dem fine og glatte?


Synes denne hyllen i gangen er så koselig.
Den var egentlig ment til barnas jakker,
men jeg måtte snart innse at knaggene
ikke var særlig praktiske.
Så da ble det en pyntehylle i stedet.
Frøkna har skjønt at fine kåper
kan henge på pyntehyllen.


Denne kåpen har hun arvet etter sin bestemor.
Kjøpt i Canada for mange mange år siden.
Hun elsker den kåpen,
og er bare det vakreste syn i den.


Men tilbake til vaskinga....

Og i løpet av helgen kommer kanskje noen 
kreative krumspring...
for nå er jeg virkelig i modus oppe på hobbyrommet.

Vi blogges

Klem
Lotte