Omvisning; Badet

Endelig fredagkveld
og tv-kveld
Kjenner jeg er helt gåen etter denne dagen.
Klarte å gjennomføre tannlegetimen idag
og den nye tannlegen var faktisk grei.
Så nå er jeg en smule stolt over meg selv.


Ellers har dagen gått med til
helgevask, jobb og tilslutt motevisning 
med nabobutikken vår Gemma. 
Masse lekre klær og ikke minst sko.


Endelig har vi fått bort den siste pappeska fra badet
og hengt opp håndkleholder.
Kanskje på tide etter to mnd...


Men sliter litt med å stæsje noe særlig på badet,
for det er så utrolig stilkræsj
mellom flisene og innredningen.
Verken nostalgisk eller moderne liksom...
Men funksjonelt og stort er det.
Liker spesielt godt de stoooore skuffene.
Og hva er vel bedre enn å få morgensolen
 inn de store vinduene?


Men noe stæsj passer heldigvis inn
Kokos-lyset fra Milla Boutique,
 flaskene fra Emma House


I to av flaskene har jeg hjemmelaget
ansiktsvann med lavendel.
Dufter herlig og gjør underverker for stresset hud.


Grekeren er selvsagt med på flyttelasset.
Han trives best på badet, i varmen.
Men er litt molefonken fordi han må 
gå med alle smykkene mine....


I morgen blir det kosedag i sentrum.
Fjell- og Fårikålfestival
i helgen, og det yrer av folk her.

Ønsker dere en kjempefin kveld.

Klem
Lottemora