I bakemodus igjen

Da er Lottemora i bakemodus igjen
etter et lengre opphold
Som alltid i Juni har jeg hatt en
 soveperiode
og har ikke hatt så mye overskudd 
til verken blogging eller baking.

Men idag fikk jeg ånden over meg igjen
og bakte både 
pølsehorn 
og 
cupcakes



Stemoren blomster
helt vilt
 ute i balkongkassene
og ble kjempesøte også som kakepynt.
Neste gang skal jeg
prøve å 
kandisere 
dem, for da blir de enda finere.
Innbiller meg at det var bare å dyppe
dem i eggehvite og deretter i sukker....
Noen som vet?


Idag har det være knallfint vær
med sol og 24 varmegrader.
Deilig
Håper det varer en stund,
men jeg "kjenner på gikta" 
at det ikke er meget sannsynlig.
Beina pleier nemlig å verke
noe sinnsykt ved værskifte.


Men nå skal jeg ta en tørn  med 
klesvask
før det blir tv-kveld