fredag 17. juni 2011

Sommerfest

Ikveld er det
duket for sommerfest
i hagen vår


Mojitos i karaffel
og jeg har lagd Sangria
 for første gang
og det var sannelig ikke ille



Dresskoden for festen er grønn,
så alle gjestene har noe grønt på seg.
Og gardinene i partyteltet
er Kiwiflagg
Som seg hør og bør når
Kiwianerne har sommerfest


Kjempepraktisk å ha festen
ute i hagen
Så slipper vi rot i disse visningstider



Men nå må jeg stikke ut
og ta en liiiiten mojito.
Prøver å være moderat ikveld,
så er jeg opplagt til å rydde litt
utover kvelden,
og ikke minst på grunn
av den store ikea-turen i morgen.

Ble så glad da jeg var innom Nib i kveld,
og såg at vi er invitert på lunch hos
House of Oslo
Det blir jo knallbra da!!

Vi snakkes

Lottemora

8 kommentarer:

  1. Kos deg med sommerfest... Ser jo veldig bra ut på bildene.
    Kos deg på ikea i morgen
    klem

    SvarSlett
  2. Flotte stemningsbilder <3
    Håper kvelden var vellykket og at turen til Ikea gikk knirkefritt!
    -Ha en fin mandag
    Klem : )

    SvarSlett
  3. Dette så veldig bra ut! Håper festen sto til forventningene;)

    Ha en fin ny uke!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Hei på deg :o) Håper dere hadde en super fest!! Tusen takk for koselige kommentarer hos meg ;o) Liker bloggen din kjempegodt og gleder meg til å følge deg videre! Det ser sannelig ut til at vi treffes sammen med Anki fra Landlige Hjem på morgenen før Glansdagen også! Jeg gleder meg! ;O) Klem klem

    SvarSlett
  5. Herlige bilder til stor inspirasjon ღ
    ... og kjekt å holde festen ute!
    Håper festen gikk bra og at det går
    bare bra på visningene deres :) Ønsker
    deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Hei. Dette så veldig inspirerende ut! Håper festen var bra.

    Ha en fin dag.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  7. Ser ut som et herlig sted å ha sommerfest! Så flott du har gjort det! Ser ut som gjestene skal få myyye godt å drikke ;-) Kos deg masse!

    SvarSlett
  8. Oi så fint! Duket for en skikkelig fest ja! :D Håper dere koste dere...

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    *Klemmer*

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora