Litt engasjert idag



Idag har vi bare gjort
 minst mulig

Jeg synes slike dager
er deilige

Mens mannen har surra rundt seg selv
i mangel på noe fornuftig
å gjøre

Men jeg tror vi trenger en slik dag
når jeg vet hvor hektisk resten av uka blir



Og da kom han på den geniale
ideen
om å lage rabarbrapai


Kjempeenkelt å lage
Og smaker fortreffelig

Oppskriften finner dere 
noen innlegg lenger ned



Neste gang skal jeg prøve 
med noe annet enn rabarbra
Gode forslag 
mottas med takk


Denne uka blir det full rulle igjen
både for store og små
Temafest
bursdag, sommerfest,
 grillfest
fotballkamper og ikke minst jobb



Kjenner det skal bli godt
når sommerferien endelig kommer
Bare to hektisk uker igjen
så er det sommerferie, 
iallfall for de minse

Idag har jeg blitt litt engasjert
Var innom Daisys home
hvor Sissel opp et tema jeg har tenkt på en stund
Hvorfor er det de samme som ofte
går igjen på 
Nib sine 
utfordringer/nominasjoner etc?
Det er jo så utrolig mange flinke bloggere
som aldri blir vist frem i gallerier.




Jeg må innrømme at jeg ikke alltid orker
å gå gjennom så mange av
bidragene som er vist fram på de små bildene.
Men de som kommer i galleriet samt finalistene 
pleier jeg jo ofte å besøke. 
Og dermed er det mange flotte blogger
som aldri 
blir besøkt.
Idag tittet jeg litt nøyere på de innsendte bidragene
og fant mange favoritter
som ikke var med.


Så nå skal iallfall jeg bli flinkere til å 
titte innom 
nye blogger
for det er så mange flotte hjem der ute


Nå skal jeg ta meg en skål med 
fitness and fruits
før det er leggetid