Goodies


Noen flere bilder
fra helgens begivenheter.
Begynner å komme ned
fra den rosa skyen 
og har innsett at skittentøyet
ikke kryper ned i kjelleren av seg selv.
Men jeg er
dønn sliten

Som sagt så vanket det
goodiebags 
både her og der,
og Lottemora har kost seg
med å pakke opp.
Rene julekvelden
her nå


Lekkert putetrekk og såpe fra Kremmerhuset
og
Global-kniv og kalkmaling fra House of Oslo
Gleder meg til å teste ut denne 
malinga på et eller annet lite prosjekt
Gjerne i kombinasjon med den 
kule tapeten 
vi fikk


En lekker bildebok
og en forfriskende
 vitamindrikk
Perfekt kombinasjon
på en varm sommerdag



En supersøt alve-skål fra Wik og Walsøe
Perfekt til f.eks 
jellybeans <3



Og så var det dette kokoslyset da...
fra Milla Boutique
Hvor i alle dager skal jeg sette det?
Det dufter nyyyydelig,
men jeg aner ikke hvor det 
eventuelt skulle passe inn...



Her er hele saligheta samlet
Det var bare så vidt jeg klarte å få igjen 
kofferten