Siste mulighet til å melde seg på Give Away idag

Da er det kun en dag til trekning
av det supersøte fuglehuset

Trekker kl 12.00 i morgen, lørdag





Vil også benytte anledningen til å ønske alle
nye følgere hjertelig velkommen.
Kjempekoselig at min lille blogg leses av
fler og fler.
Bloggingen gir meg virkelig motivasjon
når helgevasken skal tas.



Idag har jeg hadde den o'store ryddedagen
6 banankasser ble sendt avgårde til loppis
og forhåpentligvis får idrettslaget noen
kronasjer for mine ubrukte  Bianco-sko,
en gedigen samling Chick-lit-bøker, en redesignet
ikealampe med ullskjerm og ikke minst masse
stæsj til hus og heim



Sola begynner endelig å vise seg fram igjen
Men jeg lar meg ikke lure
Er fortsatt snørrete og uggen,
så singlet og capri skal få ligge i skapet noen uker til


Ønsker dere en alle en superduper helg