Siste innspurt på giveaway

Endelig kan vi konstantere at
våren er kommet
til disse trakter også

Jeg har nytt late dager i vårsola
og har faktisk fått litt farge i ansiktet


Men det straffer seg fort å
bli lurt av vårsola
For lufta er skarp
Og resultatet; kraftig forkjølelse og feber


At man ALDRI lærer....
Passer meget dårlig å bli syk nå!


Men nå er sola forsvunnet igjen,
så jeg slipper å bli fristet til
å sette meg ute i solstolen med en bok


Hvem vet....kanskje var det dette
vi fikk se av sola for i år.
De siste somrene har ikke akkurat
vært noe å skryte av
her i fjellbygda.
Stort sett regn, regn og atter regn
Men jeg gir ikke opp håpet i år heller...


Jeg krysser fingrene for
at vi får nyte noen uker med sol
på verandaen i nyhuset


Jeg gleder meg til
å åpne de doble verandadørene
og spise frokost på
verandaen


Men først vi få
gjort unna salget av huset
vi bor i nå


Nå er det endelig ferdig rydda
og megleren har vært og tatt bilder
til prospekt
Gleder meg til å se


Måtte jo ta noen bilder selv også
med det samme det var rydda
og pynta med
avskårne blomster
i hver krik og krok


Burde vel egentlig tappet i skumbad
dempet lyset
tent masse telys
og satt to champagneglass på badekarkanten
for å få fram den herlige spa-følelsen
man får på dette badet....


En eller annen luring var så hyggelig
å knipse dette bildet
av meg i går ettermiddag....
Haha, morsomt.....argh!
Men sånn er det i heimen vår til tider
Mor sjøl sover mens resten lager middag

Nå gleder jeg meg bare til å krype under
pleddet og bare sove noen timer....

Minner også om siste innspurt
give-away'en min
Trekning på lørdag