Glansdagen anyone?

Idag våknet vi igjen opp
til strålende sol

Men når jeg endelig
har dusja
og lagd frokost,
kommer det en svææær
grå sky
Så frokosten må inntas inne idag


Satser på at sola er framme igjen til lunch
og koser meg med
tyrkisk eplete og Radio Norge inne
Koselig det også



Jeg har fortsatt ikke bestemt meg
angående Glansdagen....
Er det noen av dere "kjentfolk"
som skal dit?
Send meg gjerne en
kommentar eller mail
lottemora at gmail dått com
Litt småskummelt å dra alene
liksom
Selv om jeg er helt sikker på
 at det blir veldig hyggelig
å treffe noen som har akkurat
samme interiørinteresse



I går ble det forresten rabarbrapai
Og den var nyyyydelig

Jeg er jo ikke akkurat noen baker
og veldig ofte går det galt underveis
Slik som da jeg skulle blande
123 sjokoladekake
Hadde i olje og vann,
og skulle tømme i pulveret.
Men Lottemora presterte å
miste hele posen
oppi bakebollen.
Har et helt album på Facebook'en min
som heter
 Lotte gjør ting hun ikke kan
Og der er det endel blinkskudd

Men tilbake til paien.
Den ble
 himmelsk.
Så neste gang blir det
bilder og oppskrift
Mannen som selv er en kløpper på kjøkkenet
og gjerne baker 30 brød på en dag
og baker de lekreste marsipankaker
sa følgende om paien:
-den var god, faktisk!
Og DET tror jeg må være
sånn cirka andre gangen
Sist var da jeg bakte prinsessekake
med marsmallowfondant
og den ble også god,
faktisk



Men idag blir det ikke noe baking
Skummel kombinasjon dette
siden jeg er hjemme for å
 ta det med ro
Forhåpentligvis kommer det jo
en bikinisesong etterhvert....

Men barselbesøk med kake/bakst er vel lov.....
Tror jeg går for det i stedet.
Lagde grove vafler før helgen
og fikk en høygravid venninne på besøk
Og sannelig fødte hun dagen etter,
så det spørs om grove vafler
er tingen for utålmodige gravide?

Bildene over er forresten
egenproduserte
Artig med noe ingen
andre har maken til