mandag 18. april 2011

Pastell påske

Litt mere påskepynt fra meg

Har jo ikke bare pyntet med gult
måtte jo snike inn litt pasteller og rosa også....



Denne Maileg-haren er utrolig skjønn


Idag har vi vært på biblioteket
og lånt lesestoff til ferien
Så da blir det nok noen timer
ved dette bordet med en god bok og te


Denne søte påskeharen kom Marielle
hjem med fra SFO
En skikkelig sjarmør


Kjempesøte servietter fra Kremmerhuset


Enda en Maileg i dette gamle viduet



Har akkurat sett Førkveld
på nrk
med tidenes bloggedugnad
med Emmeline i spissen
Og sannelig fikk jeg se et av eggene mine


Ha en riktig fin kveld
Hilsen Lottemora

4 kommentarer:

  1. Hei Lottemora!
    Så koselig hilsen du har lagt igjen på bloggen hos meg:) Tusen takk:))

    Fin påskepynt du har her, duse fine farger:)
    Ønsker deg en flott påske:)
    Hilsen Bente

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Så søt maileg kaninen var og den lille påskeharen, første gang jeg er innom deg og lagt meg meg som følger og gleder meg til å følge deg, har lest litt på bloggen din nå. kjempekoselig-- Ha en fin fin kveld;=) KLem henriette

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Så koselig blogg du har ღ Her la jeg meg til
    som følger... Kjempefin påskepynt du har ღ
    Ønsker deg en fortsatt fin uke og god påske.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for koselig påskehilsen hos meg!

    Så søt påskepynt du har - elsker de duse fargene, og akkurat passe påskete synes jeg!

    Nå er jeg snart klar til å dra på hytta, og gleder meg til noen herlige dager der. Enn så lenge glimter det flotte påskeværet med sitt fravær, men krysser fingrene for at solen snart titter frem.

    Ønsker deg en riktig god påske – slapp av og nyt dagene!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora