Bloggetørke....

Dagene flyr avsted,
og plutselig er det en liten evighet
siden jeg blogget sist.

Men det er litt deilig å bare blogge når man
har lyst, og ikke føle noe press
på at man burde ha blogget flere ganger i uka.

Men jeg kommer sterkere tilbake
når skisesongen er over.

Siden sist har vi.....

-hatt en kjempefint opphold på
Britannia hotell  inkl den fantastiske
 spaavdelingen deres.

-investert i en ny kaffemaskin, da melkesteamen på den gamle
sa takk for seg.
Men takker for 8 fantastiske år med Krupsen.
Den var virkelig verdt trumf-poengene


-vært på masse skirenn/skiskytterrenn, hvor min kjære sønn
og kameratene har fått kjemperesultater.
2. plass på Soknastafetten og
3. plass i stafetten på Bendit Skiskytterfestival i Tr.heim.
Jeg er mektig imponert over gutta
som hevdet seg i en stafett hvor de var yngre enn konkurrentene.

-begynt å pusse murveggene i kjelleren,
og om ikke lenge er vi klare til å bygge bod, hobbyrom og vaskerom.

-malt dører og skapdører i gangen hvite ( de var brune og gråbeige)

-kastet alle single sokker,
og startet et nytt og bedre liv
med kun en type sorte sokker.

-laget masse fine påskeegg,
og et par av dem skal avsted
til Emmeline og
hennes o'store 
tvstudio-pynting
Resten tar jeg med på hytta
Bilder kommer etterhvert.
Eva Elisabeth med den koselige bloggen Livets Drøm 
har vært så snill å tildele meg denne awarden.
Awarden skal gis videre til fem andre blogger
med under 100 følgere. 
Men valget var ikke lett,
da mange av mine favoritter allerede har fått den,
så jeg gir den likesågodt
til den som måtte ønske å ta den med seg videre.


Ha en fantastisk fin dag