Award

I helgen fikk jeg en
Stylish Blogger Award
fra Hilde i Rådyrveien 14.
Tusen takk Hilde.
Det var kjempekoselig!




Det følger tre regler med denne Awarden:

1. Takke giveren av awarden og linke til denne.
2. Fortelle 8 ting om deg selv.
3. Gi awarden videre til 8 bloggere
 
Så da er det vel bare å starte.
 
1.
Jeg skulle egentlig bli fotograf/journalist,
men ombestemte meg i siste liten,
og ble aktivitør i stedet.
Men har siden den gang tatt baristakurs,
vært markedskonsulent i Kjedemagasinet,
tatt instruktørkurs i freestyle-dans
(og instruert haugevis av store og små
i ulike dansegrener)
og nå har jeg plutselig blitt butikksjef.
De sier at en aktivitør er som poteten,
kan brukes til alt.....
 
2.
Jeg har et øye som er turkis
og et som er blått.
 
 
3.
Interiørinteressen kom for fullt
i en periode hvor jeg var mye hjemme
pga kronisk utmattelse.
Viktig å ha det koselig rundt seg
når man tilbringer så masse tid på sofaen
 
4.
Jeg møtte mannen i mitt liv
da jeg var 14 år....
Nå har vi 2 barn, hus og stasjonsvogn <3
 
5.
Jeg bor på et skisted -
oppe i fjellet,
hvor jeg aldri aldri i verden trodde
jeg skulle bosette meg
Men jeg har ikke angret en dag
Her har vi alt vi trenger av
shoppingmuligheter, idrett, kultur og vakker natur.
 
Og blir savnet etter sjølufta for stor,
er det jo bare å dra på hytta
 
 
 
6.
Jeg elsker å male,
fotografere, scrappe,
sy, strikke, hekle, pusse opp...
ja...det meste hvor jeg kan bruke kreativiteten min
 
7.
Jeg er utrolig klumsete og distre.
En gang klarte jeg faktisk
å få akrylmasse i håret
Og det skal jeg si dere;
det er ikke lett å få det ut igjen!!
 
 
 
8.
Fram til jeg var 19 år (=les ble mamma)
sov jeg sammen med en teddybjørn som
het Georg.
Han ligger nå i klesskapet,
men jeg tar han fram innimellom
og hilser på
 
Sånn, da var det unnagjort.
 
Og de som skal få award fra meg
er disse 8 flotte bloggene:
 
 
 
Ha en finfin dag alle sammen!