onsdag 8. desember 2010

Ordning och reda




En liten reminder til meg selv: Slik SKAL soverommet se ut heretter.

De nyvaska klærne skal IKKE ligge i kurver ved siden av sengen.
For nå er det endelig nok plass i garderobeskapet.

I går var vi på o'store IKEA
og kjøpte ikke mindre enn 20 trådkurver,
så nå skal det endelig bli orden i skapene.




Min kjære venninne  Guro fylte 29 år i går,
og dagen ble feiret med prinsessekake på IKEA.
Gratulerer med den store dagen Guro.
Anbefaler dere å ta en tur innom Guro sin blogg,
hun bestiger de mest fantastiske fjelltopper
og tar kjempefine bilder.

Jeg og min kjære feiret også 14-års jubileum i går
<3
Feiret med en middag, bare oss to; juletallerken og julebrus på IKEA :-D
Og til dessert: skumnisser i bilen, på vei hjem igjen.

Idag er plana å male ferdig 2. strøket på loftstua
og kanskje begynne å skru sammen flatpakker
Guttungen skal ta over loftstua som gutterom,
og da måtte den okergule veggen males....


Ha en fin dag folkens!





6 kommentarer:

  1. ....det samme seier eg og kvar gang soverommet er rydda! Hehe☺
    Lykke til☺
    Blir nok herleg å få meir garderobeplass!☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. så koselig soverommet er... Det blir nok bra med aå mange trådhyller å putte ting inn i.
    Gratulerer med 14 årsjubileum.

    Ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  3. Hørtes koselig ut! Så fint soverom du har!!! :)

    Ha en fin uke videre søta. Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig bursdagsfeiring:)

    SvarSlett
  5. Hei! Med så mange trådkurver har du store muligheter for å greie å holde orden. Men det hender at ting går litt fort i hverdagen ser jeg... Fatter ikke hvorfor det til en stadighet ligger klær på gulvet både på bad, soverom osv. Høres spennende ut med loftstue for guttene, men forstår godt at du vil male først.
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  6. Hei! Så koselig at du vil være med på min lille giveaway! Nei, Smia er ikke det samme som Stasjonsboden. Smia ligger i Stjørdal sentrum, mens Stasjonsboden var lokalisert på Hell stasjon. Boden er vel mer eller mindre nedlagt nå, men de to damene som drev den er med i Smia nå :-)

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora