Oppå-bordet-bilde


I går ble Lottemora 29 år,
og da er det vel på tide med et
opppå-bordet-bilde av mor og datter.
Frøkna syntes det var gøy å få
sitte oppå bordet og bli foreviget,
mens mannen skjønte ikke helt poenget.
Så det ble noen bilder av bare ansiktene først,
deretter et bilde av bare beina våre og bordet,
før han fikk tatt dette bildet.


Dagen startet med at jeg fikk kake på jobben,
Lierne-kake med 29 lys og te i Donald-kopp.
Fantastisk godt!


Deretter ble det et lite juleverksted sammen med ungene,
hvor vi tryllet frem fine julehjerter


Klarte ikke å vente lenger med å åpne jule-/bursdagspakken fra min
kjære venninne Guro
Den har ligget på stua i et par uker og fristet.
Og inni var det en GreenGate tekanne,
rød med hvite prikker.
Love it!!!



På kvelden kom det enda flere gjester,
og vi hadde en trivelig
pepperkakehus-pynte-kveld, både store og små.
Mannen hadde bakt brownies som vi kosa oss med etterpå
Og Lottemora fikk enda flere pakker
med nydelig stæsj inni.
Gleder meg masse til å pynte til jul med
nye engler og hjerter.


Nå har jeg hatt en rolig start på dagen,
inntullet i min polkadot- morgenkåpe (rød med hvit)
Men en polkadot- kopp med te og
julemusikk på frokost-tv.

Men nå skal jeg gå i gang med å shine huset til
vi får storfint besøk til helgen.
Gleder meg masse!

Skal prøve å være litt strukturert idag også