søndag 12. desember 2010

Koselig søndag

Lottemora har hatt en kjempefin helg
sammen med familie og gode venner
Mye god mat, prinsessekake og pakker


Utekroken er endelig julepyntet,
og julegjester som må ut og ta en blås
kan varme stumpen på dette deilige skinnet.


Lysene er tent og bordet er ferdig dekket,
klart for middagsgjester

Sjekk de søte skålene til salt og pepper helt til høyre i bildet
Nydelig med bittesmå sølv-skjeer oppi
Tror sannelig jeg må ta nærbilde av den neste gang


Denne vakre hestevogna var vi så heldige å få fra mannen sine besteforeldre 
De har visst fått med seg at vi elsker nostalgi og vakre gamle ting


Og Lottemora har fått masse pakker med bl.a. fine kopper inni <3
Og en rød morgenkåpe med hvite prikker, som matcher GreenGate-koppen min


Og når gjestene har dratt og det er tid for å blåse ut alle lysene.......


Heldigvis var det bare å løfte stearinet opp,
uten varige men på gulvet.

Ops.....glemte helt at jeg lovte å komme med oppdatering
fra det nye gutterommet, i går.
Men skal ta noen bilder i morgen tidlig

Nå blir det tv/film og snacks resten av kvelden





11 kommentarer:

  1. Høres ut som en veldig koselig helg ja, og gratulerer så mye:)

    En kjempekoselig uteplass du har ordnet istand, har litt plan om å gjøre det samme ute på terrassen jeg også til julebesøk som må ut en tur:)

    Ha en fortsatt fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Haha! No mått æ flir! Kos å bli drømt om da, sjøl om d va en litt trasig drøm. Du værden kor trivelig og artig vi hadd d året på Fredly, men æ tru itj æ vil gå for en reprise æ heller næi!! :-) Grattis m nye koppa, din heldiggris!

    SvarSlett
  3. Høres ut som du har hatt en fin helg:) Masse koselige bilder du viser, ønsker deg en fortsatt fin førjulstid!

    SvarSlett
  4. Heisann..
    tusen takk for en hyggelig hilsen...ja været var det ikke noe og si på....
    kos deg videre i disse dagene..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Så herlig julestemning på uteplassen og nydelig dekket bord!
    Ha en fin ny uke.
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  6. Hei og takk for kommentar:-) Bildet av "snekkeren" passet bra. Likheten er alt bortsett fra dama....hehe
    Kjempekos uteplass du har laget til!

    Vigdis

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg :) Så koselig du har gjort det utendørs med pels, stige med lys på og hesteslede. Jeg likte også fugleburet med lys og julekuler i, så stemningsfullt og vakkert (godt det gikk bra med gulvet da) Legger meg til som følger jeg, her hos deg var det koselig :)

    SvarSlett
  8. Så koselige bilder med herlig julestemning du viser♥ Fantastisk uteplass:) Det fuglebuet med lys likte jeg kjempegodt! Har hatt samme "uhell" her, og heldigvis med samme resultat, at det var lett å bare ta det vekk uten varige men:)

    Koselig blogg du har, her kommer jeg tilbake:)
    Ha en strålende dag! Klem♥

    SvarSlett
  9. Skikkelig koselig julestemning hos deg.Den uteplassen så jo bare helt herlig ut.
    Ønsker deg en super fin uke.

    SvarSlett
  10. Tusen takk for hygglig kommentar hos meg,setter masse pris på de som ramler innom, for en luxus uteplass, blir ikke feil å sitte der nei:-)

    Forsatt go kveld

    klem Åse

    SvarSlett
  11. Så fantastisk fin uteplass dere har!!
    Den ser jo helt perfekt ut!!
    herlige bilder og kjempekoselig dekket bord.
    Hestevognen er jo bare helskjønn!!

    Ha en fortsatt fin adventstid!

    Klemmer

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora