fredag 5. november 2010

Endelig helg


Endelig er helgen her igjen,
og Lottemora har en velfortjent (om jeg får si det selv...) fridag.
Kjenner på kroppen at jeg ikke burde ha jobbet så mye denne uka.
les: ikke overstige tre timer pr dag..
Går det over tre timer har jeg ingenting å gi når jeg kommer hjem
og det er tid for middag, husarbeid og oppfølging av lekser.
Må nok bare innfinne meg med at
det er sånn kroppen min fungerer for tida,
og gjøre det beste ut av det.



Ser God Morgen Norge på tv'n,
og akkurat nå er det en voksen mann på skjermen
 i strikka onepiece, i Marius-mønster...



Idag skal jeg prøve å komme ajour med
både husvasken og klesvasken
før vi reiser på tur neste uke.

Mannen tar med seg alle sine ansatte med følge på blåtur,
og bare vi vet hvor turen går.

Gleder meg masse masse



Så da er det vel bare å hoppe i det,
og sette på den første maskina
før man finner fram vaskebøtta.
Kaffe og gulrotkake hos min kjære nabo Kari
er en fin gulrot for å komme i gang




Bildene jeg har brukt idag er forresten fra soverommet.
Stigen har jeg snekra helt sjæl
og er lagd av syrin....
Skulle nemlig beskjære syrinen i høst,
og da fant jeg ut at greinene egnet seg fint til formålet
Den tåler ikke klatring, men det er jo heller ikke meningen.
Men veldig kjekk å henge fra seg klærne på når man legger seg


Så da gjenstår det bare å ønske dere en fin fredag.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora