mandag 20. september 2010

Trenger litt interiørhjelp....


Da er jeg endelig i gang med å henge opp på den nymalte veggen.
Hadde egentlig planer om å henge opp en hvit hylle (med 4 knagger)
under vinduet....men det ble ikke noe fint.
Så enn så lenge henger vinduet for seg selv.
...litt for høyt oppe på veggen....

Kan dere kloke damer (og herrer?) komme med forslag
til hvordan jeg skal henge dette?
Og hva mer kan jeg pynte vinduet med?
Ønsker meg et par søte små englevinger :-)
Wall stickers fra Hilde Heimdal er på plass :
Kyss meg alltid god natt



11 kommentarer:

  1. Kjempefint vindu☺
    Eg er ingen pynte ekspert men kan no komme med det eg kjem på☺
    Englevinger, lenke med klyper til å henge bilder/ vintagefoto/kort osv, lyslenke, henge te-lysestake, skilt, ein stilkblomst(evt kunstig), wallstickers...tja det va vel det eg kom på☺ Og bruke blonder til å henge opp ting med er jo kjempesøtt også☺
    Blir spennande å sjå ka du finn ut☺ Og det gode er jo at du kan henge opp og ta ned og henge opp når du vil☺

    Ynskje deg ein fin mandag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Jeg er helt analfabet når det kommer til pynting, jeg er virkelig helt ute og sykler :) Derfor skal jeg ikke våge meg på noen tips i det hele tatt, men jeg sier tusen takk for meldingen inne hos meg. Trenger sånne meldinger for å sette igang med megaprosjektet mitt :)
    Hihi, hvis jeg skulle legge ut alle 'ikke påbegynte prosjekter' - da hadde det blitt mange innlegg! Vi får ta en ting av gangen.
    Mandagshilsen fra
    Anne-Karin

    SvarSlett
  3. Har ikke noe mye tips å komme med men du kan jo lage deg en liten krans av buskbom eller lyng å henge på ene kanten. Droppa tilfeldigvis innom bloggen din og kommer gjerne tilbake:)

    tipper du får flere tips om dekoreringa etterhvert:)

    SvarSlett
  4. Åh superfin blogg du har:)!!!!

    Er noe galt med innstillingene på datan min så får ikke fulgt deg..men har skrevet ned bloggen din på en lapp!Her likte jeg meg....

    Klemmer:)

    SvarSlett
  5. Heisann :) Så koselig at du vil være med på give awayen min :) Lykke til :)
    Ser du har fått en del bra tips over her, mange muligheter :) Kan jo være fint å bare henge en knaggerekke under vinduet, som du kan henge masse stæsj i :) Kos det med valget :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Så hyggelig at du ville være med på min giveaway! Du har jo fått masse tips her, men noen stoffhjerter er alltid koselig å henge opp!

    Ha en fin uke! Hilsen Nina

    SvarSlett
  7. Hei! Takk for fin kommentar inne hos meg! Og eg skulle GJERNE nådd i ein TOM; KVIT VEGG!
    O lukke! :))) Ser Marny Alice har gitt deg mange gode tips, kan slenge på vintage bilder, med ulike motiv, kanskje du kan ramme inn nokre familiebilder, gjerne i svart/kvitt, eller gamle sider frå ei avis, eller bibel... Kan faktisk vere tøft med tomme rammer også? Er fint med andre gamle ting saman med vindusramma di også, kanskje du allereie har noko som kan festast eit snøre i?

    Lykke til!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  8. Oi! Så mange flotte ideer. Tusen takk!!

    Har funnet fram noe stæsj nå og driver og prøver meg litt fram....

    Vintage englebilde og en rustikk klype formet som en stjerne
    En sånn gammel metallklype med et lite stearinlys på
    Et metallkors
    En bitte liten bit drivved som jeg har skrevet Bonheur på


    Blir det for mye stæsj på veggen om jeg flytter vinduet ned og til siden, og henger hylla ved siden av?

    SvarSlett
  9. Heisan du.
    Jeg ville nok hengt vinduet litt lenger ned, og kanskje pyntet det med englevinger, ett hjerte eller to og kanskje noen vintagebilder. Lykke til i alle fall.
    :) Susanne

    SvarSlett
  10. Heisann!
    Takk for kommentar, barn sier virkelig dei herligste ting:) Veggen blei kvit og fin den, gleder meg til å få sett hvordan den blir ferdig pyntet!
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  11. jeg ville definitivt flytette vinduet ned og til siden, kanksje til og med på høykant også hengt ei hylle eller noe ved siden. englevinger, gamle bilder/bilder i vintagestil, metallsnor med klyper over som du an henge ting i er fint syne sjeg. mange gode tips du har fått her og jeg er sikker på at det blir fint, vis oss resultatet etterpå da, det blir spennende å se hva du kommer frem til. prøv deg frem og gå for magefølelsen. klem Monica

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora