Rolig morgen

Lottemora elsker rolige morgener
med god tid på badet
og en kopp te etterpå.


Og idag er akkurat en slik dag.




Panfløyte-toner
har strømmet ut gjennom høytalerene på badet og


Lottemora har renset huden og
tilslutt tatt på sitt hjemmelagde ansiktsvann
- av lavendel.






Badet vasket jeg i gårkveld,
og snart skal jeg gå i gang med gulvene
i resten av huset også.


Godt å være i gang i god tid før helga,
så man slipper å stå
fredagskvelden og skure.
Helgene vil jeg helst bruke
venner og god mat






Etter morgenstellet er det nå klart
for te og frukt


(spiste jo frokost sammen med ungene,
så nå er det jo snart lunchtid for en "morgenfugl"....)


Skuvsenga har blitt min nye kosekrok,
full av puter og pledd.


Kommer mer bilder av den etterhvert









Testa ut store bokstaver i dette innlegget.
Ser det er mange i blogglandia som skriver slik,
og jeg synes det er litt stilig...

 

Ha en fiiiin torsdag alle sammen!