Høsten er kommet for fullt

Trærne er gule, røde og oransje. Lufta er skarp og frisk. Og endelig kan man ta fram den deilige ullgenseren og bare sitte under pleddet og drikke te, med god samvittighet.


Idag har jeg sovet lenge....spist en rolig frokost....


...slappet av med et blad i skuvsenga...


Mesteparten av sommerens blomster har havna på komposten, og jeg har sånn smått begynt å rydde ute på verandaen.


Deilig å være ute i den friske høstlufta når sola titter frem



Men hvor lenge må jeg vente før jeg kan henge opp
noe på den nymalte veggen på soverommet???
Eier ikke tålmodighet når det kommer til slike ting.
Har en hvit hylle med knagger under....
som ligger og venter på å bli hengt opp.
Og så lurer jeg på om jeg bør pusse ned og male
det gamle sprosse-vinduet...elller om jeg skal bruke det som det er...?
Tenkte å henge det (liggende) over hylla og pynte
med englevinger, noen gamle fotografier etc..