søndag 26. september 2010

Give away

Nå nærmer telleren seg 3000 besøkende på bloggen min,
og det må jo feires!






 Så derfor slår jeg til med
en liten give away





Premien er en liten pakke med litt vintage stæsj


2 vintage tags til å henge rundt omkring.


2 søte små strykemerker med engler. Kjempefine å stryke på tøyhjerter eller puter.


Små hot-fix-"diamanter" til å dekorere på stoff


En gammel sandkakeform med et lite pyntelys med englemotiv


Regler er som følger:
-1 lodd for kommentar
-1 lodd for å linke til bloggen min på din egen blogg
(bruk bildet under her)
-1 lodd for å følge bloggen min 
-1 bonuslodd for de som allerede følger bloggen

Husk å skriv hvor mange lodd du har :-)

Trekning når telleren har passert 3000 besøkende.



Ønsker dere en fortsatt fin høstdag!

14 kommentarer:

  1. Gratulerer med snart 3000 besøkende. Jeg tar hjerne ett lodd! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Blir gjerne med jeg;)
    Tar to stk...er allerede følger, selvfølgelig.
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med :) Tar 3 lodd :) Gratulerer med strax 3000 besøk! Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Søte premier! Blir gjerne med, to lodd til meg, takk!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Oi, så fine premier! Jeg vil gjerne være med, ett lodd :)

    SvarSlett
  6. Klart eg vil vere med♥
    3 loddpå meg:)

    Kjempe flott gåve:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  7. Hei,,,,så hyggelig at du har vært innom min blogg,,,,da fant jeg jo deg også,,,lykke til med give away,,,,,og mange lesere.
    Ha en fin uke.
    Anne

    SvarSlett
  8. Slenger meg på i siste liten..klem sissel

    SvarSlett
  9. Gratulerer;) Tar 1 et lodd og krysser fingrene jeg;)
    Klem J.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 3000 besøkende!! Vil gjerne være med, 2 lodd til meg:) Tusen takk for koselig kommentar forresten!
    Klem fra Parkvegen

    SvarSlett
  11. Oj, åssen har jeg klart å gå glipp av dette!? Rekker akkurat å hive meg med! Linker deg, og er allerede følger, så da blir det vel hele 4 vinnersjanser da? :-) Ha en flott mandag og kos deg på skogstur! Klem fra din gamle klassevenninne Hilde :-)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye!!!

    1 lodd på meg så kan det hende det er en liten premie til meg fra deg!

    høstsolklem

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med 3000 besøkende! Legger meg som følger, og linker til siden din hos meg!

    Hyggelig at du ville være med på min giveaway også, da!:)

    Ha en fin uke! Klem Nina

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora