Lykken er en skuvseng

I helgen har vi bare kosa oss. Lørdag ble det en liten shoppingrunde og kafebesøk. Har hengt opp mine lilla vintergardiner, for nå synes jeg det er bra mørkt på kveldene. Pizza og film til kvelds. Idag ble det nok en tur på kafe, sammen med venner og naboer :-) Kvelden ble avrunda med enda mer kaffe sammen med noen andre naboer, mens ungene bada i jacuzzi'n. Ungene ble dorske etter badet og sovna med en gang de la hodet på puta. Mor sjøl derimot....har drukket så mye kaffe at hun sikkert kommer til å holde det gående til langt på natt. Så nå ikveld har jeg endelig somla meg til å vaske skuvsenga, lagt i madrass og masse puter og pledd. Og der sitter jeg og blogger nå. Den perfekte plassen i stua, rett foran vedovnen med god utsikt til tv'n. Skjønner ikke at jeg har tenkt på det før. En skuvseng på stua er jo genialt for meg som må legge meg ned og hvile midt på dagen. Nå gjenstår det bare å sy et lekkert teppe til å ha i senga.

Bilder av senga kommer etterhvert. Må bare lade kamera først.