fredag 27. august 2010

Hønsenetting

Som sagt var jeg på Byggmakker og kjøpte hønsenetting idag, og mannen på lageret lurte på om jeg skulle bure inn "høna"....høhø :-p

Men neida....Lottemora hadde et annet prosjekt på gang. Ramma er kjempegammel og trengte en liten make over. Så da ble det en koselig ramme med hønsenetting og feriebilde av meg og darlingen.




Det ble litt avkapp, så det brukte jeg til å lage et hjerte. Vet ikke helt hvor jeg skal bruke det, så foreløpig henger det på kjøkkenet.


Nå skal Lottemora kose seg med mørk sjokolade med pasjonsfrukt, som Marthe var så snill å sende meg :-)

Ha en super fredagskveld folkens

3 kommentarer:

  1. Å WOOOOOW!Så stilig!
    Kjempe flink er du:)

    Tusen takk for slike fine ord frå deg♥

    Ønskar deg ei herleg god helg:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Så flott den ble, hønsenetting kan brukes til mye, likte hjertet ditt også ;)
    Takk for din koselige hilsen hos meg ;)
    Ja det er tørket over det hele, men jeg må si jeg ikke har like mye nå som da.. kan telle de på 1 hånd hi hi..
    Prøvde å legge meg til som følger hos deg, men jeg får en feil melding... så jeg har linket siden din hos meg (enn så lenge) Flott blogg du har ♥
    En nydelig helg ønskes fra meg, klem Anki

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora