lørdag 28. august 2010

Herlig lørdagsmorgen

Lottemora koser seg med en superfrokost, hører på radio og surfer rundt i blogglandia. Ute striregner det, og dermed kan jeg sitte inne med god samvittighet. Huset er så og si rydda, og da er det bare å dra over med moppen etterpå -  så er det klart for helg.

Nyter synet at orkideen som endelig har slått blomst. Min kjære nabo passet på den da vi var i Tyrkia. Og i løpet av de to ukene hadde nesten alle orkideene mine fått blomsterstengel. Og se så masse knopper da!! Well done Kari!






Lurer på om det blir en liten tur på cafe og shopping idag....?

2 kommentarer:

  1. Så flott Orkideen din er, jeg får ikke til disse skjønnheter.. prøver alle kunstens regler men nei da ;)
    Herlig med kafebesøk og shopping på en sånn dag ;)

    Ja da er det ikke bare meg som ikke får lagt meg til, kjedelig! :(

    Fortsatt fin lørdag ønskes deg ;)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for koselig hilsen hos meg! ♥
    Vi har en vegg i stuen som er mørk brun, Solid, og muskattnøtt og sand på gjesterommet, veldig fine på tapeten der, men jeg er usikker på om det blir like fint med de fargene på panelvegger.. Kanskje finest med hvitt? Er det perlestaffpanel dere har?

    Ønsker deg og dine en herlig helg! Og ja, shopping holder jeg med deg i på en dag som denne ;)

    Klem, Trine

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora