Bonheur

Tenkte jeg skulle vise fram den gamle beautyboksen min, som jeg fikk av min tante da jeg var ungjente. Den gang var den i brunt skinn. Men etter et uhell med neglelakkfjerner har noe av fargen blitt stygg, så da ble redningen spraymaling og blonder. Synes den ble riktig så søt. Som dere ser er det snart klart for storvilt jakt, så jaktradioen står klar til bruk....


Disse søte skoene kjøpte jeg på Zara Baby på Oxford Street. Egentlig i nyfødtgave til en venninne, men siden skoene forsvant i noen mnd, så er de nok for små nå.. Men de er jo søte å henge til pynt også :-)


Vakkert håndarbeid fra barnas oldemor, som hun igjen har fått av sin mor :-) En vakker dag skal det bli puter av disse.

Og så litt realitetsblogging da.... Det har vært hektisk de siste to ukene....


Men nå ser det ut til at jeg må løøøpe. Butikken åpner snart og jeg har ikke vært innom badet enda...