torsdag 24. juni 2010

St. Hans - feiring

Hadde en kjempekoselig St.Hans-feiring i gårkveld. Var oppe på en gammel gård og tente skikkelig bål. Heldigvis var det med to brannmenn så Lottemora kunne slappe av selv om bålet var gedigent.





Bonden ringte og lurte på om vi kunne jage sauene ned på et beite lenger ned. Skikkelig stas for ungene!









Men disse luringene hadde kommet seg utafor gjerdet, og ville heller leke gjemsel med oss


Sinkbaljen er fylt med vann og blomster - pyntet til midtsommars


Koselig med flytelys når kveldssola forsvinner bak fjellet




5 kommentarer:

  1. Koseleg St.Hans feiring hos dåke og☺
    Var litt bekymra for bålet eg og, men ein brannsjef var oppnevnt og nokre stod med vannslangen og spruta vatn på trær nær bålet og brannslokkningsapparatet var nær so det gjekk bra her og☺

    Kan tenke meg det var stas å jage sauene ja☺

    So koseleg med sinkbakjen med blomster og lys♥

    Håpe du får ein fin torsdag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hei
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min:)
    Bånda jeg brukte til å lime blondekanten kjøpte jeg på KID.

    Morro å leke gjemsel med sauene da;)Og så fint det var å ha vann i zinkbaljen med blomster og lys.
    Kjempefin blogg du har, kommer til å titte innom her fremover:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei og takk for besøken inne hos meg! For en flott blogg du har!
    Slenger meg på som følger og legger deg til i blogglisten min. Gleder meg til å se på de flotte bildene dine!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Takk for koselig og støttende kommentar på siden min :-)

    Så herlig med st.hans på en gammel gård da :-) Så romantisk ut :-) Men jeg hadde nok vært glad for at det var brannmenn tilstede jeg også :-)


    Ha en fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder fra en trivelig feiring, Lotte ☺ Nydelig pynt i Zinkbaljen din ♥
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora