London


Så noen vårlige bilder fra Londonturen.
Jeg, Ingrid og Ingvild har kost oss max med Starbucks-kaffe, shopping og skravling.
Lille Ingvild har vært en solstråle hele turen <3


Jeg og Ingrid
deler interiørinteressen og koste oss
på de mange interiørbutikkene



Måtte selvsagt kose oss med en
caramel frappuccino utenfor Starbucks <3

Været var herlig og vi fikk en liten forsmak på våren

Hotellet låg i Bloomsbury
og like ved hadde vi en koselig
liten gågate med masse små butikker




Gant sin utstilling, i en sidevei ved Oxford Street.
En sånn scooter skulle jeg gjerne hatt




Zara Home <3
Her tusla vi rundt en liten evighet
Og Lottemora fant et par nydelige
små babytøfler til en billig penge
Kanskje jeg en vakker dag får bruk for dem...
og hvis ikke er de fine til pynt



Måtte jo en tur innom Westfield
Her finner man alt fra Marks and Spencer
til Gucci, Prada, Dior, Tiffany &co, champagnebarer
og ikke minst
Jimmy Chooooooo


Måtte teste ut litt take away sushi,
siden vi hadde med oss ei lita prinsesse
og måtte holde oss på hotellrommet på kveldene.
Og det var faktisk ganske godt....
og jeg skal definitivt prøve det igjen



I en park i Bloomsbury fikk vi øye
på et nysgjerrig lite ekorn



Måtte jo få med oss de obligatoriske severdighetene
som Big Ben, Themsen og London Eye.

Var også innom "Chinatown"-området og
der ruslet vi en liten evighet og tittet på nips.
Kjøpte med en søt rosa "papir-paraply" til
frøkna



Denne skoen måtte jo selvsagt foreviges


Agurken tror jeg dette bygget heter....eller var det Egget?
Uansett...fasinerende!


Har hatt en kjempefin tur, og
skal definitivt tilbake en gang,
men dog uten barn.
Det er tungt å reise med undergrunnen
når man i de fleste tilfeller må bære barnevogna
opp og ned trapper
for det var slettes ikke alle steder det fantes heis.

Tusen takk for turen
Ingrid
og
Ingvild.

Dere er det perfekte reisefølget!